Pirkimo taisyklės ir sąlygos
Dauguma mūsų parduodamų sensorinių priemonių yra 100 prc. valstybės kompensuojamos. Dėl kompensavimo gali kreiptis tiek vaikai, tiek suaugę asmenys turintys
Eiliškumas:
Suaugęs ar vaikas turi turėti neįgalumo, prarastą dalyvumo (darbingumo) lygį, ar būti po po ūmių traumų, sužeidimų ar ligų ir turi akivaizdžių neįgalumo požymių, kurie laikui bėgant nepasikeis
Kreipiatės į vaikų raidos sutrikimų ankstyvosios reabilitacijos specialistą, ar gydytoją psichiatrą (siuntimo iš šeimos gydytojo NEreikia), ar reabilitologą, ar ergoterapeutą (nuo 2024 m. sausio 1 d.), ar klinikinį logopedą (tik dėl priemonių, susijusių su kalbos vystymosi sutrikimais ar jos lavinimu)
Specialistas užpildo rekomenduojamų priemonių sąrašą, ir pagrindžia pagal kriterijus (pvz. Interaktyvusis kubas ir grotuvas – esant vaikystės autizmui vaikas jaučiasi neramus, tad ši priemonė skatins vaiko nusiraminimą, atsipalaidavimą, stereotipinių judesių mažinimą). Visas priemonių sąrašas čia: https://www.tpnc.lt/assets/Uploads/ATMINTINES/1-2022-09-20-Komunikacijos-ir-sensorikos-TPP-kompensavimas.pdf
Svarbu tam tikros priemonės gali būti kompensuojamos pasirinktinai. pvz. šviesų projektorių (700Eur) arba šviesos pluoštus ir (ar) tunelį (700Eur), arba burbulų vamzdį (1000Eur), arba burbulų sienelę (1000Eur); Pilnas sąrašas nuorodos 6 puslapyje, 2 punktas https://www.tpnc.lt/assets/Uploads/ATMINTINES/1-2022-09-20-Komunikacijos-ir-sensorikos-TPP-kompensavimas.pdf
Pagal gautas rekomendacijas pildote prašymą TPNC (popierinį), arba SPIS (elektroninį. Pasiruoškite elektronines versijas šiems dokumentams: vaiko neįgalumo pažymėjimo nuotraukas, išrašą, vaiko asmens tapatybės dokumentą, gimimo liudijimą)
Jei tam tikrų dokumentų trūksta – per 4 dienas nuo Jūsų prašymo pateikimo su Jumis susisiekia TPNC darbuotojas. Dokumentus privaloma pateikti per 10 dienų nuo TPNC darbuotojo skambučio / laiško.
Komisija per 15 darbo dienų (apie 21 kalendorinė diena) nuo dokumentų gavimo dienos priima sprendimą dėl kompensacijos skyrimo. Per sekančias 3 darbo dienas asmuo informuojamas apie priimtą sprendimą (el paštu arba telefonu). Jeigu priimamas sprendimas neskirti kompensacijos – nurodomi jos neskyrimo motyvai.
Komisijos sprendimą dėl kompensacijos skyrimo asmuo per 20 darbo dienų nuo jo gavimo dienos turi teisę apskųsti Centro direktoriui
Sensorikos priemones galima įsigyti per 12mėn laikotarpį
Įsigijęs vieną iš patvirtintų kompensuojamų priemonių, per 20 darbo dienų nuo jų įsigijimo dienos, privaloma pateikti TPNC sąskaitą faktūrą, kurioje nurodytas priemonės pavadinimas ir modelis, jos naudotojo vardas ir pavardė, pinigų sumokėjimą patvirtinantį dokumentą (pasirinktinai: pažymą-sąskaitą, kasos aparato kvitą, pinigų priėmimo kvitą, mokėjimo nurodymą dėl pinigų pervedimo). Galimas pirkimas ir iš kitų šalių. Jei dokumentai pateikiami ne anglų kalba – vertimu rūpinasi pirkėjas
Kompensuojamas priemones, kurių kompensuojama vertė didesnė nei 500Eur galima pirkti su mokėjimo atidėjimu. Sąskaitoje faktūroje turi atsispindėti apmokėjimo atidėjimo terminas, pvz
Šviesos pluoštai ir (ar) tuneliai;
Šviesos lenta ar šviesos stalas; Burbulų vamzdis arba burbulų sienelė;
Taktiliniai rėmeliai ir kt. Svarbu – atskirų produktų sumos mokėjimo atidėjimui nesipliusuoja, pvz Spalvoti interaktyvieji mygtukai 300Eur + Mokomasis robotukas 300Eur – mokėjimo atidėjimas negalimas.
Kompensacija, už prekes pirktas su mokėjimo atidėjimu, pervedama į paraišką pildžiusio asmens sąskaitą. Gavus kompensaciją, asmuo turi per 10 darbo dienų apmokėti sąskaitą faktūrą su mokėjimo atidėjimu, o pavedimą (mokėjimą) patvirtinantį kvitą (išrašą) pateiktas TPNC padaliniui
Jei kyla abejonių dėl pateiktų dokumentų tikrumo, TPNC per 7 darbo dienas nuo jų gavimo dienos kreipiasi į asmenį ir (ar) įmonę pardavusią produktus, prašydama per 10 darbo dienų pateikti papildomą informaciją
Sensorikos ir komunikacijos priemonės negali būti perkamos anksčiau, nei priimamas komisijos sprendimas
Kompensacija išmokama per 20 darbo dienų nuo dokumentų pateikimo dienos. Kompensacija asmeniui pervedama į prašyme nurodytą jo asmeninę arba asmens atstovo sąskaitą.
Kompensacija už tos pačios komunikacijos ir sensorikos techninės pagalbos priemonės įsigijimą išmokama vieną kartą
Jei kalbinis dialoginis įtaisas; pelė; klaviatūra; kompiuterio valdymo įtaisas; antklodė ir (ar) užklotas; liemenė pripažystami netinkamais naudotis, pateikiant dokumentus, asmeniui gali būti skiriama šių pagalbos priemonių kompensacija nepasibaigus nurodytam priemonės naudojimo laikui.
Jei kalbinis dialoginis įtaisas; antklodė ir (ar) užklotas; liemenė; . kepurė (šalmas) jų naudojimo laikotarpiu nebeatitinka asmens antropometrinių ar fizinių duomenų ir (ar) socialinių poreikių, asmuo TPNC pateikia išrašus iš medicinos dokumentų dėl pasikeitusių poreikių. Asmeniui gali būti skiriama šių priemonių įsigijimo išlaidų kompensacija nepasibaigus naudojimo laikui.
Pagalbos priemonės yra skirtos asmens individualiam naudojimui nustatytą laiką ir negali būti parduotos, perleistos, dovanotos ir pan. kitam fiziniam ar juridiniam asmeniui. Neteisėtai gautos kompensacijos išieškomos Lietuvos Respublikos civilinio proceso kodekso nustatyta tvarka.
#TPNC #sensorikos #sensorinės #kompensavimas #kubas #šviesostslas #taktiliniai #rėmeliai #burbulų #vamzdis # TPNC.LT www.tpnc.lt
1. Pirkimo-pardavimo sandoriams, atliekamiems Janida.lt elektroninėje parduotuvėje, taikomos Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatos. VYKDOME TIK DIDMENINĘ PREKYBĄ PROFESIONALIEMS NAUDOTOJAMS – tad Janida.lt internetinėje parduotuvėje teisę įsigyti siūlomas prekes turi tik ŪKIO SUBJEKTAI, VALSTYBINĖS IR VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS.
Svetainės medžiaga autorinėmis teisėmis priklauso UAB „Janida“ arba svetainės turinio ir technologijų tiekėjams. Draudžiama šią medžiagą naudoti komerciniams tikslams ar pakartotiniam paskelbimui.
2. Kaip su mumis susisiekti
a) Mūsų kontaktinis adresas: Rokantiškių sodų g.15, Vilnius, UAB JANIDA.
Taip pat galite skambinti telefonu 8 604 03176 / 8 676 51876 arba rašyti elektroniniu paštu zaislai@janida.lt
3. Svetainės informacija
a) Stengiamės užtikrinti, kad informacija, pateikta svetainėje, būtų tiksli. Tačiau neprisiimame jokios atsakomybės dėl informacijos netikslumo.
b) Mes neprisiimame jokios atsakomybės dėl bet kokių nuostolių (tiesioginių, netiesioginių ar šalutinių), kurie galėtų atsirasti dėl svetainėje esančios informacijos, arba dėl bet kokios klaidos ar netikslumo.
4. Produktų aprašymas
a) Produktų aprašymai ir specifikacijos svetainėje yra apytiksliai ir mes pasiliekame teisę juos keisti. Šie pakeitimai neturi jokios įtakos produktų kokybei ar savybėms.
b) Mes galime taisyti bet kokias svetainėje atsirandančias klaidas ar atšaukti produktus iš rinkos be išankstinio įspėjimo ir įsipareigojimo. Kaina ir asortimentas taip pat gali keistis be išankstinio įspėjimo ir įsipareigojimo.
5. Prekių užsakymas
a) VYKDOME TIK DIDMENINĘ PREKYBĄ PROFESIONALIEMS NAUDOTOJAMS – Janida.lt internetinėje parduotuvėje teisę įsigyti siūlomas prekes turi tik ŪKIO SUBJEKTAI, VALSTYBINĖS IR VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS. Sutikdami su šia sutartimi Jūs patvirtinate, kad esate ūkio subjektas, valstybinė arba viešoji įstaiga.
b) Produktus galite užsisakyti svetainėje užpildydami produktų užsakymo formą. Mes patvirtinsime užsakymo gavimą elektroniniu paštu, kurį nurodėte, ir šis elektroninis laiškas (nesvarbu, ar jis bus gautas ar ne) yra tarpusavio sutartis.
c) Klientas atsako už registracijos metu pateiktų duomenų teisingumą. Pateikus neteisingus duomenis, kliento galimybės naudotis www.janida.lt svetaine bus ribojamos.
d) Pirkimo-pardavimo sutartis tarp Janida.lt kliento ir sudaroma nuo momento, kai klientas išsirenka norimą įsigyti prekę ir, suformavęs prekių krepšelį, įvykdo visus Janida.lt elektroninėje parduotuvėje nurodomus užsakymo žingsnius, kurių galutinis yra mokėjimo būdo pasirinkimas ir patvirtinimas.
e) Janida.lt įsipareigoja pasiūlyti klientui analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis panašesnę prekę, jei Janida.lt dėl svarbių aplinkybių negali pateikti klientui užsakytos prekės. Klientui atsisakius priimti prekę, kuri buvo siūloma kaip analogiška arba panaši, Janida.lt įsipareigoja grąžinti klientui sumokėtus pinigus per 14 (keturiolika) darbo dienų ir anuliuoti kliento užsakymą.
f) Janida.lt įsipareigoja neperduoti registracijos metu pateiktos kliento konfidencialios informacijos trečiosioms šalims, išskyrus teisės aktų numatytas išimtis.
g) prekės gedimo atveju pirma prekė bus įvertinama ar tai gamyklinis defektas ar dėl netinkamo naudojimo atsiradęs defektas. Jei defektas atsirado dėl gamyklinių dalykų – prekė bus taisoma, jei prekės nepavyktų pataisyti, prekė bus keičiama nauja.
6. Kaina ir mokėjimas
a) Produktų kaina – jūsų užsakymo priėmimo metu svetainėje nurodyta produktų kaina. Kaina apima visus taikomus pridėtinės vertės mokesčius, išskyrus pristatymo išlaidas. Po to, kai Janida.lt patvirtino užsakymą, prekės kaina nekeičiama – išskyrus atvejus, kai prekės kaina pasikeitė dėl informacinių sistemų techninės klaidos, akivaizdžių (apsirikimo pobūdžio) klaidų ar kitų nuo Janida.lt tiesioginės valios nepriklausančių objektyvių priežasčių (esant šias priežastis pagrindžiantiems įrodymams). Jei klientas nesutinka įsigyti prekę pakeistąja kaina, klientas turi teisę atsisakyti užsakymo, informuodamas apie tai Janida.lt raštu ar elektroniniu paštu zaislai@janida.lt per 3 (tris) darbo dienas nuo pasiūlymo įsigyti prekę pakeista kaina dienos. Anuliavus užsakymą šiame punkte numatyta tvarka, klientui grąžinamos visos jo sumokėtos sumos.
b) Be produktų kainos, jūs turėsite sumokėti pristatymo išlaidas, kaip nurodoma svetainėje tuo metu, kai priimame jūsų užsakymą.
c) Visos mokėjimų operacijas atliekamos į mūsų sąskaitą, esančią AB Swedbanke. Užsakymas laikomas patvirtintu ir yra pradedamas vykdyti tik po mūsų patvirtinimo laiško (ne automatinio informacinio pranešimo) ir sąskaitos už prekes apmokėjimo.
d) Nepaisant visų pastangų rūpinantis šios svetainės turiniu, gali pasitaikyti klaidų ir produktų kainos gali būti netikslios. Tokiu atveju su jumis susisieksime dėl užsakymo atšaukimo, arba tiesiog atšauksime užsakymą savo nuožiūra ir pranešime apie tai jums. Mes negalime tiekti prekių neteisingomis kainomis.
7. Prekių pristatymas:
a) Suruošime prekę(-es) išsiuntimui jūsų užsakymo metu pasirinktu būdu ir nurodytu adresu.
b) Pristatymas Lietuvoje: UAB Janida pristato prekes per 2-3 darbo dienas, jeigu prekes turime sandėlyje. Visos prekės supakuojamos saugiam ir kokybiškam pristatymui. Jeigu prekės sandėlyje nėra, ji pristatoma 4 – 8 savaičių bėgyje. Jeigu pristatymo terminas ilgesnis, klientas apie tai informuojamas elektroniniu paštu.
c) Jei pristatytame užsakyme yra klaidų, ar bet kokių kitų užsakytų prekių pristatymo problemų, privalote pranešti mums elektroniniu paštu zaislai@janida.lt per 14 dienų nuo pristatymo dienos. To nepadarius per nustatytą terminą, už bet kokius patirtus nuostolius ar žalą neatsakome.
d) Kokybės užtikrinimas: didžiuojamės mūsų produktų kokybe. Jei pastebėjote, kad jūsų pirkinys yra nekokybiškas, grąžinkite jį asmeniškai arba per kurjerius šiuo adresu prieš tai su mumis susisisiekę el. paštu zaislai@janida.lt:
Rokantiškių sodų g.15, Vilnius, UAB JANIDA
Visi pirkinio grąžinimo kaštai atitenka jums. Grąžinant prekę(-es) rekomenduojame naudotis kurjerių paslaugomis arba pristatyti jas patiems fiziškai, nes mes neatsakome už prekę(-es), kurios negrįžta į mūsų sandėlį.
8. Sugadintos siuntos.
Dėl sugadintų prekių kreipkitės į UAB Janida telefonu (8-604) 03176 (Darbo dienomis nuo 9:00-16:00) arba praneškite elektroniniu paštu – zaislai@janida.lt. Pastaba: Negavus siuntinio, būtina apie tai pranešti per 14 dienų nuo išsiuntimo dienos. To nepadarius per nustatytą terminą, už bet kokius patirtus nuostolius ar žalą neatsakome.
Prekes apžiūrėkite dar neišvykus kurjeriui. Jei pastebėjote, kad prekė(-ės) buvo sugadinta(-os) transportavimo metu, informuokite apie tai kurjerį, tuomet ir mus, padarykite nuotrauką, pateikite ją kartu su prašymu pakeisti prekę kita – pakeisime sugadintą prekę(-es) nauja(-omis), jei sugadinta(-os) prekė(-ės) bus grąžinta(-os) mums per 14 dienų nuo pristatymo datos nurodytu adresu. To nepadarius per nustatytą terminą, už bet kokius patirtus nuostolius ar žalą neatsakome.
9. Užsakymų atšaukimas ir kokybiškų prekių grąžinimas.
a) Jūs turite teisę, nenurodydami priežasties, tačiau patys apmokėdami prekės pristatymo išlaidas, per keturiolika dienų (nuo prekės pristatymo dienos) atsisakyti prekės. Ši teisė negalioja žemiau nurodytoms išimtims:
b) Jūs nebegalite atšaukti užsakymo, jeigu pažeidėte prekės pakuotę.
c) Jūs negalite atšaukti specialiai Jums pagaminto-užsakyto iš gamintojų užsakymo. Kokybiškoms prekėms, kurių užsakymo metu, nebuvo sandėlyje ir jos į mūsų sandėlį buvo specialiai atvežtos Jūsų pageidavimu iš užsienio tiekėjų, pareiškus norą jas grąžinti, tiekėjas pasilieka teisę nuo grąžinamos prekės sumos išskaičiuoti prekės pristatymo mokestį, susidariusį prekei keliaujant iš užsienio tiekėjo iki mūsų sandėlio ( ne mažiau kaip 50 EUR, priklausomai nuo šalies, iš kurios keliavo prekė ir prekės svorio), taip pat pristatymo mokestį, prekei keliaujant nuo mūsų sandėlio iki kliento. Likusi pinigų suma, už nepatikusią prekę, pareiškus pretenziją, per 14 dienų grąžinama pirkėjui.
Nutarę atsisakyti prekės, turite pateikti aiškų pareiškimą (el. paštu zaislai@janida.lt), kuriame būtų išdėstytas Jūsų sprendimas atsisakyti prekės.
Pirkėjui tenka visos su prekės grąžinimu per 14 (keturiolika) ir per 40 (keturiasdešimt) dienų susijusios išlaidos ir rizika. Visais atvejais prekė privalo būti grąžinta nepasibaigus 14 kalendorinių dienų laikotarpiui, skaičiuojamam nuo prekės pristatymo ar atsiėmimo dienos.
Ne vėliau kaip per 14 dienų nuo Jūsų pranešimo apie prekės atsisakymą pateikimo dienos ir prekės sugrąžinimo mums, mes Jums grąžinsime visas Jūsų sumokėtas sumas, išskyrus Jūsų apmokėtas prekių pristatymo išlaidas, perkant prekę. Mes atliksime tokį grąžinimą naudodami tokį patį mokėjimo būdą, kokį Jūs naudojote atlikdamas pradinę mokėjimo operaciją.
Per 14 dienų grąžinamos prekės turi būti tvarkingos:
- prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
- grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje gamintojo pakuotėje, tokioje kokioje gavote iš pardavėjo;
- prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (švari, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kiti originaliai komplektacijai būdingi priedai);
- grąžinamos prekės komplektacija turi būti nepakitusi, tokia kokia buvo įteikta pirkėjui;
- grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą;
- grąžinama prekė turi būti saugiai supakuota, rekomenduojama supakuoti į tą patį įpakavimą, kokiame gavote iš pardavėjo;
- pirkėjas grąžindamas prekę pats atsako už jos sklandų ir saugų atvykimą iki pardavėjo.
10. Janida.lt pasilieka teisę:
- koreguoti puslapyje esančią informaciją – atsiradus naujiems šių taisyklių punktams, jie įsigalioja iškart po jų paskelbimo;
- riboti klientų, nesilaikančių šių taisyklių, galimybes naudotis šia svetaine;
- retų, specialių prekių užsakymus vykdyti tik gavus kliento apmokėjimą už prekę iš anksto;
- asmenis, nesilaikančius šių taisyklių ar vykdančius kenkėjišką veiklą, patraukti teisinėn atsakomybėn.
11. Klientai, pirkdami prekes Janida.lt, patvirtina, jog yra susipažinę su prekių grąžinimo taisyklėmis
12. Klientai įsipareigoja gautą prekę patikrinti jos atsiėmimo momentu – t. y., patikrinti pakuotės būklę, jos turinį, prekių kiekį, dydį ir asortimentą
13. Prekė gali skirtis nuo prekės, parodytos nuotraukoje. Nuotraukoje gali būti detalių, kurių nėra prekės komplekte.
14. Prekių kiekiai yra riboti.
15. Bendrosios sąlygos
a) Parduodami ir reklamuojami svetainėje produktai yra skirti profesionaliam naudojimui ir juos perparduoti draudžiama.
b) Bet kokie kilę ginčai sprendžiami tarpusavio susitarimu. To nepavykus padaryti, kilę ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.