Konferencija
1. Kaip negalią paversti galia? Algirdas Toliatas, kunigas
2. Sensorinių erdvių įspūdžiai ir galia ugdyme. Inga Sosnovska, konferencijos organizatorė.
3. Vaikystės trauminės patirtys ir sensorinė integracija: ypatumai, įššūkiai ir pagalbos būdai mokykloje. Giedre Sasnauskienė, SOS vaikų kaimai Lietuva.
4. Sensorinių erdvių ir priemonių taikymas ir praktika. Atgajos spec. mokykloje. psichologe Jelena Zenevic.
DOVANOS:
Konsultacija sensorinės erdvės su gamtos intarpais įrengimui.
5. Universalaus dizaino taikymas ugdymo procese, kuriant multisensorinę aplinką įstaigoje. Jolita Skirpstaitienė, Klaipėdos I/d ” Čiauškutė” direktorė.
6. Judesį su garsu sujungiančios įrangos pristatymas – hiperaktyvumo & ADHD įšūkių sprendimams. Inga Sosnovska, Janida vadovė.
7. Ramybė ir pozityvios istorijos reikalingos visų neurotipų vaikams! Barbora Suisse, „Draugiški autizmui”.
8. Kaip pritaikyti mokymosi erdvę vaikams su klausos negalia. Rima Sitavičienė, PAGAVA.
9. Kaip atliepti sensoriką mokyklos kieme, ar per išvykas į gamtą. Sandra Galdikaitė.
10. Aromaterapijos taikymas vaiko ir mokytojo emocijoms atliepti, Monika Kojelavičė, aromapsichologė.
DOVANOS:
11. Vaiko motyvacinės ergoterapinės priemonės (ASS, ADHD, Hiperaktvumas), Kotryna Charkova Markevic
12. Gydomasis ir ugdomasis gyvūnų terapijos efektas: mokslu ir praktika grįstos sėkmės istorijos su skirtingais gyvūniais Lietuvoje ir pasaulyje. Rima, Elnių SPA kėrėja.
13. Interaktyvi smėlio dėžė – šiuolaikinės įstaigos universali ugdymo ir sensorinė priemonė. Pristato gamintojas.
14. Disleksija: ką daryti, ko nedaryti? Jurgita Pocienė, logopedė, spec.pedagogė
DOVANOS:
15. Etiketė neturetų užgožti vaiko – empatijos ir ryšio su vaikais svarba. Renata Cikanaite, „Tėvai ryšyje” autorė.
16. Ilgalaikis vaikystės traumų poveikis suaugusiojo gebėjimams siekti aukštų rezultatų. Viktorija Hollstein, hipnoterapeutė regresologė.
17. Vaikų emocijų valdymo metodikos grupinių užsiėmimų metu, leva Barkauskė, Gelbėkit
DOVANOS
18. 3 naujos terapinės idėjos įtraukiajam ugdymui per sensorinius patyrimus. Ilona Bakšė, Žaidimų kūrėja .
19. Multisensorinių veiklų vaidmuo ikimokyklinės ugdymo įstaigos kontekste. Daiva Gerdzevičienė, ikimokyklinio ug.
kokybės vadovė.
20. Neuroedukacinių dailės metodų emociškai saugios aplinkos kūrimui pristatymas. Marija Mendelė.
DOVANOS:
Švietimo ekspertai, ugdymo ir visuomenės sveikatos specialistai, sensorikos reikšmės tyrinėtojai ir paslaugų kūrėjai, specialiuosius poreikius turinčių vaikų tėvai balandžio 12 d. 9 – 16:30 val. jungėsi į respublikinę nuotolinę konferenciją, kurios svarbiausias tikslas – pasiruošti ir pritaikyti ugdymo erdves nuo rugsėjo 1-osios laukiančiai įtraukiojo ugdymo švietimo reformai.
„Labai kviečiu sutelkti patirtį ir kartu kurti įgalinančią aplinką vaikams su specialiaisiais poreikiais. Mokymasis bendrojo ugdymo įstaigose yra ne tik iššūkis, bet ir galimybė proveržiui sensorikos srityje. Viliuosi, kad šioje srityje visi būsime partneriai, o ne konkurentai, nes kalbame apie itin jautrią sritį – vaikų ugdymą“, – teigia Inga Sosnovska, konferencijos organizatorė, lektorė, emociškai saugios aplinkos kūrimo įstaigoje programos „Filsoma“ autorė.
- TIKSLAS: sutelkti švietimo bendruomenę, palaikyti dialogą tarp švietimo įstaigų, ministerijos ir tėvų, ieškoti naujų sprendimų iš skirtingų pusių artėjant svarbiems pokyčiams, įrengiant įstaigoje sensorines erdves, planuojant veiklas, šalinant vaikų, turinčių ypatingų poreikių, socialinę atskirtį, įtraukiant juos į bendrojo ugdymo procesą, tinkamai pritaikant ugdymo aplinką.
- Renginio organizatorius: Filsoma, Inga Sosnovska, rėmėjas: UAB Janida.
- Renginio organizavimo partneris: Kauno švietimo inovacijų centras.
Prisijungimo prie mokymų įrašo slaptažodis: