Turite klausimų?

 
Edukacinis robotas KUBO (4+) didysis rinkinys su įrašymo įrenginiu
Edukacinis robotas KUBO (4+) didysis rinkinys su įrašymo įrenginiu Edukacinis robotas KUBO (4+) didysis rinkinys su įrašymo įrenginiu Edukacinis robotas KUBO (4+) didysis rinkinys su įrašymo įrenginiu Edukacinis robotas KUBO (4+) didysis rinkinys su įrašymo įrenginiu Edukacinis robotas KUBO (4+) didysis rinkinys su įrašymo įrenginiu Edukacinis robotas KUBO (4+) didysis rinkinys su įrašymo įrenginiu Edukacinis robotas KUBO (4+) didysis rinkinys su įrašymo įrenginiu Edukacinis robotas KUBO (4+) didysis rinkinys su įrašymo įrenginiu Edukacinis robotas KUBO (4+) didysis rinkinys su įrašymo įrenginiu

Edukacinis robotas KUBO (4+) didysis rinkinys su įrašymo įrenginiu

Kodas: KUBO1030+10102SET+CO12711

EDUKACINIS ROBOTAS KUBO KALBOS, LOGINIŲ GEBĖJIMŲ UGDYMUI, PROGRAMAVIMO ĮGŪDŽIŲ FORMAVIMUI.
Didysis rinkinys su įrašymo įrenginiu

Naujos kartos žaislas – Danijoje sukurtas programuojamas robotas „KUBO“, kurio pagalba tėvams ir vaikams suprantama kalba įgyjami programavimo pagrindai nuo pirmųjų žingsnių, tai priemonė, skirta ne tik suprasti programavimo kalbą, bet padėti lavinti kalbėjimo, bendravimo ir savarankiško mokymosi įgūdžius visiems mokiniams, ypač turinsiems specialiųjų ugdymosi poreikių.

Bendrauti su KUBO robotu ne tik smagu, bet ir naudinga- mokomasi pagrindinių programavimo sąvokų (laiko, atstumo, krypties ir greičio). Robotukas yra lengvai valdomas. Įkraunamas-jam nereikia papildomų baterijų, programuojamas naudojant specialiąsias krypties ir programavimo korteles bei vaizdingus kilimėlius, dėlionės tipo detalės, susietos su robotuko veiksmais, leidžia paprasčiau suvokti programavimą. Užduotį robotui galima įrašyti į įrašymo įrenginį, pagal kurį vaikas iš turimųb kortelių sudėlioja robotui komandą-kelią, kurią robotas įvykdo.

Komolekte:
*Edukacinis robotas;
*1 Judėjimo kortelė: Šiomis kortelėmis valdomas judėjimas pirmyn, kairėn ir dešinėn, taip sukuriant KUBO robotukui vaikščiojimo takus. Iš vis yra 14 kortelių judėjimui pirmyn, 6 dešinėn ir 6 kairėn.
*2 Funkcijų kortelės: Šios kortelės naudojamos kuriant funkcijas, paprogrames ir rekursines funkcijas. Yra 2 raudonos ir 2 mėlynos funkcijų įrašymo kortelės, ir 2 raudonos ir 2 mėlynos veiksmo kortelės.
*3 Ciklo kortelės su parametrais nuo 1 iki 10. Šios kortelės naudojamos programuoti KUBO robotuką pakartoti tam tikrą kortelių seką. Yra 2 ciklo ir 10 parametrų kortelių.
*Įrašymo įrenginys užduočiai balsu. Mokytojas (tėtis, mama) įrašo užduotį mokiniui baisu, tarkime – nuvesk Robotą 3 žingsnius į priekį, žingsnį dešinėj, 2 žingsnius kairėn, ką ten matai? Pagal įrašytą komandą išdėliojamas kelias. Robotas vykdo komandą.
36 kodavimo kortelės edukaciniui robotui KUBO, kurios praplečia vaikų kodavimo įgūdžius suprantant laiko, greičio, atstumo, ir krypties sąvokas
Papildomos kortelės:
palaukti 2, 5 ir 10 sekundžių,
kortelės skirtos eiti lėtai, vidutiniškai ir greitai,
4 kortelės eiti atgal ir 2 apsisukti,
2 vnt. eiti į priekį per 2, 3 ar 4 žingsnius,
2 vnt. pasukti 90 laipsnių kampu ir 1 vnt. pasukti 180 laipsnių kampu į kairę ir į dešinę
Įrašymo įrenginys

Po kiekvieno naudojimo saugiai ir tvarkingai sudėliokite korteles atgal į pakuotės dėželę.

Kodavimo principai : Kodavimas iš esmės yra įvairiausių instrukcijų, kaip atlikti vieną ar kitą veiksmą, ir jų rinkinių logiškas apjungimas į vieną sistemą, iš anksto numatyta tvarka.
Jūsų rinkinys skirtas mokyti 5 kodavimo principų: Maršrutų, Funkcijų, Paprogramių, Rekursinių funkcijų , Ciklų.
KUBO robotukas pradeda pamokėles nuo pačios pradžios – mokydamas vaikus kurti kodą, kuris valdo paprasčiausius judesius: ėjimą pirmyn, kairėn ir dešinėn.

Judėjimas. Naudokite judėjimo korteles, patiesdami jas priešais robotuką ant veiklos žemėlapio. Pastatykite robotuką ant pirmosios kortelės. Įsitikinkite, kad KUBO ratukai nukreipti tiesiai į taką ir stebėkite, kaip jis juda. Atminkite: KUBO robotukas nevaikšto atbulomis. Baigęs savo takelį, KUBO robotukas visada pajudės dar po vieną papildomą žingsnelį pirmyn ir tik tada sustos. Adresu KUBO.education galite įsigyti KUBO kodavimo licenciją ir gauti daugybę pamokų planų ir veiklos idėjų, kurios padės mokinti vaikus maršrutų. Taip pat galite pažiūrėti ir trumpus mokomuosius filmukus.

Funkcijos jungia atskirus elementus į įsimintiną seką veiksmų. Funkcijų kortelės leidžia vaikams išsaugoti sekas, kad jie galėtų jas panaudoti tiek kartų, kiek tik norėsis. Šios kortelės taip pat gali būti naudojamos kuriant rekursines funkcijas ir paprogrames. Išsaugokite seką, jos pradžioje ir pabaigoje padėję įrašymo korteles. Pastatykite KUBO robotuką ant veiksmo funkcijos kortelės, kad jis įvykdytų komandą. Atminkite: Judėjimo korteles reikia išdėlioti tiesa linija.

Paprogramės – tai kodų seka, esanti kodų sekoje. Paprogramės naudojamos norint sutrumpinti ir supaprastinti kodus, padaryti juos lengviau naudojamus. Pirmiausia, išdėliokite seką tarp dviejų įrašų kortelių ir leiskite KUBO robotukui išsaugoti seką. Tuomet išdėliokite veiksmo funkcijos korteles tarp kitos funkcijos ir išsaugokite naują seką. Pastatykite robotuką ant antrosios veiksmo funkcijos kortelės, kad jis įvykdytų paprogramę.
Rekursinės funkcijos. Rekursinė funkcija yra tokia funkcija, kuri be perstojo save kartos. Užprogramuokite rekursinę funkciją padėdami veiksmo funkcijos kortelę tarp funkcijos, kurią norite, kad KUBO robotukas vykdytų. Leiskite KUBO robotukui įsirašyti seką. Išimkite veiksmo funkciją iš funkcijos, pastatykite KUBO robotuką ant jos ir stebėkite, kaip jis kartos seką be perstojo. Norėdami sustabdyti KUBo robotuką – atjunkite galvą nuo kūno. Adresu KUBO.education galite įsigyti KUBO kodavimo licenciją ir gauti daugybę pamokų planų ir veiklos idėjų, kurios padės mokinti vaikus funkcijų, paprogramių ir rekursinių funkcijų. Taip pat galite pažiūrėti ir trumpus mokomuosius filmukus.

Ciklai. Norėdami sukurti naudingas programas, vaikai turi išmokti, kad ilga seka gali būti sukurta kartojant pasirinktus žingsnius po kelis kartus. Koduojant naudojame ciklus tam, kad pakartotume sekas daugybę kartų.

Kad KUBO robotukas pakartotų seką daugiau nei kartą, išdėliokite komandas tarp dviejų Ciklo kortelių ir įterpkite tam skirtoje vietoje vieną iš parametrų nuo 1 iki 10. Pateiktame pavyzdyje, KUBO robotukas seką kartos 4 kartus.

KUBO robotukas sukurtas ne tik programavimo ir kompiuterinių įgūdžių vystymui – jis ugdo vaikų kalbą ir kitus svarbius gebėjimus, kurių jiems prireiks ateityje.
Kodavimo licencija, kurią rasite KUBO.education, taip pat apima daugybę STEM dalykų (mokslo, technologijų, inžinerijos ir matematikos). Žaisdami su KUBO robotuku, vaikai taip pat įgauna bendradarbiavimo, kritinio mąstymo, kūrybingumo ir bendravimo įgūdžių.

Ugdomos kompetencijos:

Klaidų taisymas. Jokia programa negali būti sukurta tobulai iš pirmo karto. Klaidų ieškojimas ir taisymas yra vienas svarbiausių įgūdžių, norint tapti geru programuotoju. Klaidos – būtina mokymo proceso dalis, nes tik jos padeda įvertinti savo darbą ir spręsti problemas. KUBO robotukas reaguoja iškart, todėl vaikams lengva atpažinti padarytas klaidas išjungiant robotuką ir perdėliojant korteles.

Bendravimas. Kadangi KUBO robotukas valdomas liečiant, konstruojant, dalinantis – jis skatina bendravimą tarp vaikų ir mokytojų. Pamatysite, kaip plečiasi vaikų žodynas ir sąvokų supratimas, kai jie įvardina programos veiksmus ir stebi rezultatus. KUBO robotukas praplečia kalbos ribas.

Kūrybingumas. Susidurdami su nesibaigiančiais KUBO robotuko iššūkiais, vaikai gali kurti savo unikalius sprendimus. Veiklos žemėlapiai taip pat suteikia erdvės vaikams ir mokytojams kurti nesibaigiančias istorijas, užduotis ir veiklos idėjas. Kortelės suteikia vaikams galimybes kurti begalines manipuliacijas.
Bendradarbiavimas. KUBO robotukas suburia vaikus dirbti drauge, tik kartu jie gali pasiekti išsikeltų tikslų, padrąsinti vienas kitą ieškodami sprendimų, aptarti ir pasidalinti įžvalgomis apie išspręstas problemas. Bendradarbiavimas yra vienas labiausiai vertinamų įgūdžių šiuolaikinėje darbo rinkoje.

Kritinis mąstymas. Kritinis mąstymas yra skiriamasis šiuolaikinių technologijų vartotojų ir kūrėjų bruožas. KUBO robotukas moko vaikus mąstyti keliant klausimus, kaip išspręsti vieną ar kitą problemą, supažindina juos su pasirinkimo laisve priimant tinkamą sprendimą iš daugybės galimų variantų.

* Kaina nurodyta su lengvatiniu 5proc PVM. Pritaikoma perkant su sensorikos priemonių kompensacija, pateikus tai įrodantį dokumentą

Prekės sandėlyje neturime.
Pristatymas gali trukti 2-6 sav.

310*€

Panašios prekės:

Parsisiųskite 2024 metų
Janida katalogą

Šioje interneto svetainėje naudojami slapukai. Slapukai naudojami rinkti informaciją apie apsilankymus svetainėje, pagerinti svetainės veikimą ir siūlyti naudotojams aktualų turinį bei reklamas. Daugiau informacijos ieškokite mūsų Slapukų naudojimo taisyklėse. Skaityti daugiau.
Šioje interneto svetainėje naudojami slapukai. Slapukai naudojami rinkti informaciją apie apsilankymus svetainėje, pagerinti svetainės veikimą ir siūlyti naudotojams aktualų turinį bei reklamas. Daugiau informacijos ieškokite mūsų Slapukų naudojimo taisyklėse. Skaityti daugiau.
Loading

Loading